Monday, 25 November 2013

18:25
3
Harga Domain .COM Semurah RM10 Untuk Setahun | Sedang aku mencari maklumat untuk buat artikal seterusnya aku terjumpa satu promosi daripada syarikat yang menjual domain terbesar di dunia iaitu godaddy sedang mengadakan promosi harga domain .com semurah RM10 untuk setahun. Aku rasa ini adalah kesempatan terbaik untuk semua blogger diluar sana menukar blogspot.com kepada .com sahaja kerana promosi sebegini sememangnya jarang untuk kita temui.


Harga Domain .COM Semurah RM10 Untuk Setahun

pada mulanya aku teringin juga menukar domain aku daripada lalapost.blogspot.com kepada lalapost.com tetapi malangnya aku tidak layak menerima promosi ini berikutan aku adalah customer lama diorang dan sudah mempunyai lima lebih daripada 10 domain yang aku beli dari godaddy ini sedih juga la tapi nak buat camana nanti-nanti jala aku tukarkan huhu.Bagi sesiapa yang kali pertama tu boleh la cuba membeli domain ini dari website godaddy.com sangat berbaloi.


Sekian sahaja info yang aku tulis harap ianya bermanfaat untuk anda dan sebarang kesilapan harap di maakan. Jika ada sebarang pertanyaan dan pendapat silanyatakan di ruangan comment saya sedia menjawab sebarang permasalahan.

3 comments:

  1. Masih terfikir-fikir lagi nak tukar atau tak :)

    ReplyDelete
  2. emm kalau difikirkan masa mcm sekaranglah masa terbaik hihi

    ReplyDelete
  3. cari aje yang kuponnya 30% atau 35% untuk domain baru.

    ReplyDelete