Thursday, 28 November 2013

18:02
2
Naikkan Pagerank Dan Ping Ke 1000 Website dengan Mudah | Untuk menaikkan PageRank anda perlukan banklink yang berkualiti dan banklink daripada website yang mempunyai pagerank yang tinggi jadi hari ini saya ingin mencadangkan kepada anda untuk mengunakan satu laman web yang akan memberikan banklink kepada anda secara automatik kepada lebih daripada 1000 laman web yang mempunyai rank yang tinggi.

Naikkan Pagerank Dan Ping Ke 1000 Website dengan Mudah

Banklink Percuma Disini

Apa Kelebihan Pagerank Tinggi?


Kelebihan kepada website yang mempunyai pagerank yang tinggi sememangnya banyak dan saya ingin berikan satu kelebihan dari segi search engine website atau blog yang mempunyai pagerank yang tinggi akan sentiasa muncul di atas daripada website yang mempunyai rank yang rendah contohnya website saya adalah pagerank 0 dan anda mempunyai pagerank 10 anda membuat satu artikal bertajuk "naikkan page rank" dan saya juga membuat tajuk yang sama "naikkan page rank" website anda akan dipilih dan naik no satu di search engine berbanding dengan blog saya.

Cara Semak Pagerank website


Page rank mempunyai mata dari N/A  0 sehingga 9 dan semakin tinggi nilai mata pagerank anda semakin hebat lah website anda dan untuk menyemaknya di website PrChecker


Naikkan Pagerank Dan Ping Ke 1000 Website dengan Mudah


oke sekian saja post saya untuk kali ini harap ianya dapat membantu anda dan jika ada sebarang persoalan boleh bertanya saya sedia menjawab dan jika anda tanya berapa pagerank website lalapost saya akan jawab N/A hahahaha jawapanya paling rendah sekali. Bukan ape ini kerana saya baru ja buat blog ni dan memandangkan Mat cut dari google juga tidak akan mengupdate rank pada tahun ini maybe next year baru naik hihi

2 comments:

  1. ping blog merosakkan trafik blog sndry la. orang suruh smbung blajaq uitm xmau. admin nie just taw apa itu SEO ja.. xpenuh lg ilmu dada ada hati nk ajaq org seo. kah33

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete