Tuesday, 3 December 2013

16:37
10
Contest SEO Eridy | kali pertama aku join contest SEO yang di anjurkan oleh Eridy rasa macam memang dah tak menang dah tapi tak pe la cuba nasib sebab hadiah Contest SEO Eridy nih agak menarik tempat pertama bagi orang yang menang Contest ni dapat duit RM 500 banyak kot hahaha..

Contest SEO Eridy


Jadi Eridy Suruh tulis entry yang mengunakan keyword CONTEST SEO ERIDY aku x de ideal sangat nak menulis time pagi-pagi ni tapi aku tulis juga la hahaha so macam mana nak menang contest ni memang aku kena buat entry yang mempunyai SEO yang tinggi sebab pemenang contest ni dikira melalui search engine yang akan di Tulis Contest SEO ERIDY


Syarat CONTEST SEO ERIDY

* Peserta bertandingan atas keyword ” Contest SEO Eridy ” .
* Entri mengikuti kreativiti tersendiri .

Hadiah CONTEST SEO ERIDY


Hadiah untuk contest ini ialah wang tunai berjumlah RM500.00
Tempat pertama : RM200 x 1
Tempat kedua : RM 100 x 1
Tempat ketiga : RM 80 x 1
Saguhati : RM 20 x 6


Gambar diatas memang x de kaitan dengan contest seo eridy ni sengaja buh gambar tak de kaitan haha

kepada sesiapa yang nak join boleh la join disini http://eridy.com/update-contest-seo-eridy/

10 comments:

  1. Salam.....Melihat ramai yang dah join, teringin pulak nak turut sama berjuang di atas contest SEO yang menarik ramai pengemar SEO untuk menguji tahap kemesraan SEO blog mereka. Semoga ada sinar kemenangan di pihak anda. Semoga berjaya. Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Nice entry :) Datang BW dari contest yang sama :D

    Jom Terjah : Siapa Sebenarnya Eridy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku un x kenal siapa eridy dia otai ke??

      Delete
  3. Selamat berjaya di dalam contest yang hebat ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. contest paling ramai org join rasanya ahahah

      Delete
  4. good luck :) liniey pn dh join

    http://iamliniey.blogspot.com/2013/12/contest-seo-eridy.html

    ReplyDelete
  5. Hi...salam kunjungan...saya dari contest yang sama...good luck!

    singgah sini,klik2, baca2, hehe..

    jom jenguk blog saya pula >> http://tiny.cc/jengukblogsayapula

    Entry terbaru saya, TEMPAH LOGO MURAH >> http://tiny.cc/tempahlogomurah

    Salam kenal antara blogger.

    ReplyDelete